::I THANK YOU::

Dear You,
We met for a reason, He guided me thru you,
He made me decided, To change on the 10th hour,
Though chances are that we're never going to meet again,
I THANK YOU!!

p/s: I'll nver be the same, if we ever meet again..:)

Tuesday, January 26, 2010

akukah yang salah???

betulla agaknye orang cakap kata-kata 2 kadang2 lagi tajam dr sembilu...
memang pedih la kalo kena..

akukah yg selaloo bwat org merasakan kepedihan itu atau aku yg merasa kepedihannya?? mungkinla..aku yg salah...
slaloo cakap jew ap yg aku nk cakap...
xpikir perasaan org laen kot??
tapi ye kew??
urmm, ntahla...lumrah manusia..
jarang nampak kesalahan sendiri

sensitip...
aku sangat xpaham kenape kadang2 aku jd terlampau sensitip..
orang bergurau pn aku bley terasew gyle..
emo sangat kew aku?

sampai kdg2 nk mara org jew rasew..

nak nangis jew ble da geram sangat....

kemanakah kesabaranku terbang melayang?


cyes...
kuat maen2 sangat kew aku?
xpena nak cyes?
xtaw nk beza mnew cyes mnew x?
org take it cyes but i juz take it easy?
aku jrg be cyes..ok..i admit it..
tp cmnew plak dgn org yg owez take things cyes?
ellooo..tolongla...
xkn sumew bndew cyes..
bukan idop aku cm2 kot..

no life.. not my lifestyle...




'dyer' slaloo ckp ak nyh degil..
btol la kot..
tp nk wt cmnew..
i felt so really comfort with my life rite now..
wuteva it is, aku tetap aku...lalala~

taking dis oppurtunity....
atty nk mintak maap la kt sapew2 yg adew terasew ngn atty..
mmg bnyak kot.. soey guys..

kadang2 i nyh syok sndri kot..
xsedar kate2, perbuatan i..n papewla yg sewaktu dgnnye..
da wt korg terasew... truly madly deeply soey...


No comments: