::I THANK YOU::

Dear You,
We met for a reason, He guided me thru you,
He made me decided, To change on the 10th hour,
Though chances are that we're never going to meet again,
I THANK YOU!!

p/s: I'll nver be the same, if we ever meet again..:)

Saturday, May 1, 2010

sem 2 gone.........

akhirnya..
abis lg 1 sem as BBAF student of UiTM KBM...alhamdulillah..=)
walaupun blaja ntah papew..clas bnyk escape..
nk exam pun xstudy..tp da berjaye gak la tempuh segalanya...
yg penting skang da stat cuti yg dinanti2kn..huhu~

tp xtaw la apa da jadi wif diz sem..
mcm xbley nk harap apa2 la sem nyh..
nk wt cmnew..redha jewla...
tp harap sgt baki sem2 seterosnye ak da keep in track again...
wuteva happened, i'll neva b da same..tp bley caye kew??huhu~
ntahla..juz wait n see jewla...

2 bulan lebey cuti nyh...xtaw la nk wtpew...
makan,tdow,makan tdow..akan balek..tdow balek..lalala~

No comments: