::I THANK YOU::

Dear You,
We met for a reason, He guided me thru you,
He made me decided, To change on the 10th hour,
Though chances are that we're never going to meet again,
I THANK YOU!!

p/s: I'll nver be the same, if we ever meet again..:)

Saturday, October 31, 2009

my up n down....

.. ...kisah KAU dan AKU.....



Broken Heart Myspace Comments


..teringat kisahku di malam itu..

..sejak bertemu ku rindu selalu..

..tak dapat aku melupakan oh wajahmu..

..telah menjadi lukisan dihatiku.....

..bagaika burung yang terbang berkicauan..

..riang hatiku kau jadi kekasih..

..tak ingin aku akan perpisahan..

..hidupku riang tiada mengenal sedih.....

..tiada ku sangka ..

..mendung kan menjelma..

..bakal menggelapkan sinaran hidupku..

..belum puas ku merasakan hangatnya..

..dingin terasa di seluruh tubuhku.....

..masa berlalu kini kau dah berjaya..

..malangnya aku telah kau lupakan..

..tiada kukesal begini jadinya..

..kan kuhadapi sebagai satu cabaran...
..

.. ..

Broken Heart Myspace Comments


.. waktu ku sepi ada yang hampiri..

..memberi kasihnya sebagai pengganti..

..telah kulupa segala sakit dihati..

..tetapi kini engkau ingin kembali.....

..tak mungkin aku akan menerimamu..

..dan melukakan hati kekasihku..

..lupakan saja apa yang berlaku..

..jadikan ini satu kisah hidupmu...
..

Broken Heart Myspace Comments

No comments: