::I THANK YOU::

Dear You,
We met for a reason, He guided me thru you,
He made me decided, To change on the 10th hour,
Though chances are that we're never going to meet again,
I THANK YOU!!

p/s: I'll nver be the same, if we ever meet again..:)

Sunday, January 17, 2010

.....

~~CUKUPLAH SETAKAT INI~~



Sejak berkurun lama….

Ku pendamkan perasaan ini

Tanpa berusaha untu k meluahkannya

Dengan harapan keajaiban akan berlaku

Tanpa kenal erti penat dan jemu

Aku menanti dan terus menanti

Ketibaan saat bahagia itu

Saat yang akan membuatku merasakan

Akulah insan paling bertuah dibumi ini

Akan tetapi….

Kewarasan akal fikiranku sering memberontak

Menyedarkan aku tentang sebuah hakikat

Impian tanpa usaha hanya sia-sia

Menyeruku bertindak realistik

Berhenti berharap pada keajaiban itu

Terus berpijak pada bumi yang nyata

Kuatkah aku?

Sediakah aku?

Beranikah aku?

Kuputuskan….

Biarlah perasaan ini terkubur begitu sahaja

Kerana aku hanyalah insan lemah

Yang sering bermimpi indah

Cukuplah setakat ini…



No comments: