::I THANK YOU::

Dear You,
We met for a reason, He guided me thru you,
He made me decided, To change on the 10th hour,
Though chances are that we're never going to meet again,
I THANK YOU!!

p/s: I'll nver be the same, if we ever meet again..:)

Friday, October 15, 2010

::aku.dia.dan.kamu::

sakitku mencintaimu
deritaku merinduimu
seksaku menyayangimu
biarkan aku tanggung sendiri

sumpahmu untuk berubah
entah sudah kali ke berapa
janji kosongmu tak sudah sudah
lepaskan saja aku disini

pergilah kau dari diriku
biar kuteruskan hidup tanpamu
tiada cinta tiada sayangmu lagi
meski hati tidak merelakan

pergilah sayang
jangan kau hiraukan tentang diriku
pergilah sayang
biarkan aku begini





ya Allah Maha Pemurah dan Maha Pencipta, terima kasih atas pertemuan antara aku dan dia, jika nyata aku bukanlah tulang rusuknya, kikiskanlah pesonanya dari kedua mata....dengan segala kelebihan dan kekurangan yang ada, ku doakan Kau bahagiakanlah keduanya, padaMu kupohon sucikan hatiku, sehingga dapat melaksanakan segala perintahMu dan meninggalkan segala laranganMu...amin, amin ya rabbal alamin.....

No comments: