::I THANK YOU::

Dear You,
We met for a reason, He guided me thru you,
He made me decided, To change on the 10th hour,
Though chances are that we're never going to meet again,
I THANK YOU!!

p/s: I'll nver be the same, if we ever meet again..:)

Wednesday, October 13, 2010

::ini luahan hati::


terasa ingin menulis lagi..
dengan perasaan yang sangat tidak menentu
marah.sedih.bengang.terasa seperti ingin menangis

jangan terasa hati

jangan rasa bersalah

kerana kamu memang tidak bersalah

saya yang bersalah

kerana tidak pernah mahu berterus terang
tentang apa yang disukai
tentang apa yang dibenci

mungkin juga bersalah
kerana membenarkan keadaan itu wujud

kenapa perlu lakukannya??
untuk menghiburkan hati
untuk menunjukkan kasih sayang
untuk menunjukkan keprihatinan

kerana hari ini 12 oktober

dan bukannya 01 april?


cuba bayangkan pula

jika ini terjadi kepada kamu

akan tersenyum bahagiakah kamu



tidak mengapa.saya tidak marah.kerana salah saya sendiri.dan bukan salah kamu.tapi mulai hari ini,sila ingat bahawa saya tidak suka dengan gurauan yang melampau itu.


::ya Tuhanku, aku hambaMu yang kuat. tidak akn menangis menghadapi
perkara yang remeh temeh seperti ini...tidak sama sekali.
semoga aku mampu untuk terus tersenyum::


No comments: