::I THANK YOU::

Dear You,
We met for a reason, He guided me thru you,
He made me decided, To change on the 10th hour,
Though chances are that we're never going to meet again,
I THANK YOU!!

p/s: I'll nver be the same, if we ever meet again..:)

Tuesday, December 21, 2010

::SEGMEN JOM BERKENALAN::


bismillahirrahmanirrahim........

dimulakan dengan bismillah...
disudahi dengan alhamdulillah...
begitulah sehari dalam hidup kita...
mudah-mudahan diberkati Allah...

*jom2 layan lagu nasyid jap*

hehe~cukup2 la tu intro...

jom tengok balek tajuk post kali nih...


yang dianjurkan oleh CIKGU LOQMAN untuk berkenalan dengan lebih dekat dengan blogger2 yang lain. semoga kita semua para blogger dapatlah manfaat dari dunia blog ini...=)




jomla kita ramai2 berkenalan dengan membuat 1 entry baru dengan tajuk
pastuh jawab 7soalan dari CIKGU LOQMAN nih:


soalan2 dr cikgu loqman:

1. apakah status anda

status facebook kah?? hehe~
bace lagi CIKGU LOQMAN tulis.. (single, berpunya, berkahwin, bercerai)..ceritakan sedikit...
wahh..rase macam nak promote diri sendiri pulak...=))
sedang menanti orang disana...*menjawab soalan tak ek??


2. ceritakan tentang diri anda

dah banyak kali jawab soalan macam nih..dan jawapannya mesti same..
nama saya SURIATI BINTI RAZALI. belajar kt UiTM KBM..amik BBA (Hons) (Finance). bakal masuk sem4 lagi 2minggu. bercita-cita untuk menjadi CFO..CFO ye..bukan UFO...lalala~


3. ceritakan tentang blog anda

asal usul kejadian blog ini bermula sejak diriku bergelar pelajar UiTM..maknanya dah setahun lebih jugak la usia blogku ini.. ini adalah final project. individual assignment untuk subject MGT417..nak tahu lebih lanjut macam mana blog ini boleh wujud?? sila baca [DISINI] .. alhamdulillah, blogku bertahan sampai sekarang..


4. apa pandangan anda tentang dunia blog

dulu tak tahu pape pon pasal dunia blog nih...tapi bile dah tahu (walaupon baru tahu sikit aje) rase blog nih best sangat sebenarnya. sebab bila bace blog blogger2 lain, banyak info kite dapat..n of koz la dapat berkenalan dengan ramai blogger kan..kan..kan..


5. nasihat anda kepada rakan2 yg baru nak wat blog

kepada rakan2 yang baru nak wat blog, sile la buat..haha~ mai la ramai2 jadi blogger..best ok..setiap orang ada tujuan masing2 kan kenapa nak buat blog. ikot la pada diri masing2.. tp lagi bagos la kalo blog kite dapat bagi manfaat kat orang ramai kan..n yang paling penting, jangan sesekali menyalahgunakan kemudahan yang kite ade nih..=)


6. nyatakan keunikan yang terdapat pada blog anda

unikkah blogku ini??haha~ takde keunikan pon kot..kalau anda suke blog saya, saya juga suke.. tapi kalau anda tak suke, takpe..hak masing2 kan??


7. sampai bilakah anda akan menulis blog dan impian anda dalam dunia blog

selagi berukbandku sudi berkhidmat kepadaku dan selagi jari2 comelku rajin mengetuk keyboard, selagi itulah aku akan menulis..insyaAllah...=) impianku dalam dunia blog?? ada impian ke? blog saya tempat saya meluah apa yang saya rasa..biarlah begitu selamanya...








inilah serba sedikit kisah tentang diriku dan juga blogku...
syila, zianny, iffah, lisa, dan juga rakan2 yang sudi singgah disini, marilah kita berkenalan...
salam perkenalan blogger2 sekalian...=)


buah cempedak diluar pagar,
ambil galah tolong jolokkan,
saya budak baru belajar,
mana yang salah tolong tunjukkan...

13 comments:

puteri cahaya. said...

singgah sini. meh singgah ke blog pu3 :
http://ainblogger.blogspot.com/2010/12/segment-jom-berkenalan-sticky-post-by.html

:Cikgu Akim: said...

wahhhhhhhhh...seronok baca kisah khayla_fadwah...
student UITM KBM ye..hebat2..semoga terus kuat dalam mengharungi kehidupan yg mencabar ni k...

salam perkenalan dri saya~

khayla fadwah said...

puteri cahaya: ok, salam perkenalan pu3..=)

khayla fadwah said...

:Cikgu Akim:
tq wahai encik kembaw kpd exhomeroommateku~
huhu...
salam perkenalan jugak la utk kali yg kbrape ntah kn..hehe~

Farah Hanim said...

salam perkenalan akak.. :P

:Cikgu Akim: said...

adeh..saya ada kembaw ee..hehehhehe

khayla fadwah said...

hahaha~
ntah...budak2 terendak yg ckp...:p
xkn kwn2 menipu plsk kn....=))

misz_eyla said...

hye.. :)

khayla fadwah said...

hye aje syila??haha~

Ad-Dien said...

salam ziarah..menarik blog ni..jemputlah ke blog sy..

http://addienblog.blogspot.com/

lupa plak..sy stdent uitm too..sri iskandar perak

khayla fadwah said...

da ziarah blog anda...
blog anda best...saya suke bace..=)

suka cartoon said...

hai..jejak ditinggalkan..

khayla fadwah said...

tQ~