::I THANK YOU::

Dear You,
We met for a reason, He guided me thru you,
He made me decided, To change on the 10th hour,
Though chances are that we're never going to meet again,
I THANK YOU!!

p/s: I'll nver be the same, if we ever meet again..:)

Sunday, January 9, 2011

::PEMENANG YANG KALAH::



aku menang!!!
seperti mahu melompat.
itu antara aku dan kau.
aku menang, kau kalah..


antara aku dan aku
aku kalah, tewas
malu dengan diri sendiri
malu dengan kau..


hari ini kau kalah
mungkin esok boleh menang
tapi aku...


akulah pemenang yang kalah itu




::hidup ini umpama roda..kadang di atas, kadang di bawah::



jeritan emosi bila jiwa semakin kacau



10 comments:

black paper said...

thanks for visiting my blog just now,as an appreciation,and also because of ur catchy entries,i'm following ur blog ;)

kiwi said...

atty ank murid cikgu zainab...dh pndai bersjk..hihi ;P

Arm_mj said...

sweet :D

JR said...

Seperti sajak abstrak yg tinggi nilai seninya...

Cik Suria said...

@black paper : tQ~..i'll follow u back later..=)

@kiwi: akulah bkl pggnti kegemilangan ckgu zainab..hehe~:p

@Arm_mj : tq~:)

@JR Shoppe: mmg ad mksud...tp ntah siapala dpt tfsirkan..=)

black paper said...

thanks for following back,,
this entry ,has deep meaning ;)

Cik Suria said...

@black paper: welcome...=) dapat tafsir ke?

misza said...

ibarat roda...

apdm said...

salam

kata kata yang begitu dalam maknanya

Cik Suria said...

wslm...

sekadar luahan rasa..=)