::I THANK YOU::

Dear You,
We met for a reason, He guided me thru you,
He made me decided, To change on the 10th hour,
Though chances are that we're never going to meet again,
I THANK YOU!!

p/s: I'll nver be the same, if we ever meet again..:)

Monday, February 14, 2011

::SAYA, AWAK & KAMU | SALJI BERJALAN::


terima kasih wahai sahabat sekalian kerana bersama anda, saya dapat belajar ini...

A best friend is more important than a boyfriend.

Sometimes the most used part of a best friend is the shoulder you cry on, and the shoulder you are willing to lend.

Nothing ever sounds stupid, funny, or unbelievable to a best friend, and you never feel stupid saying whatever it is.

In many cases, a hug and a kind word from a best friend is the only thing that helps get you through the day.

A best friend would stick up for you no matter what the consequences are.

I've learned that, most importantly of all, best friends will always be best friends, no matter what is happening in their lives, where they are, or what they are doing. A best friend is irreplaceable. This is the most important thing I could have ever been taught by a best friend.




saya sebenarnya nak tengok lampu2 yang canthek ni aje kt Icity tu..



tapi tiba-tiba kita pakai macam ni...:)

Rupa-rupanya kita nak tengok salji berjalan berjalan di atas salji..

wah~ terasa macam dok obesi dah kan..=))



walaupun kesejukan+kebekuan..tapi kita amat seronok kan..



inilah buktinya..muka penuh ke'excited'an..haha~=))



sangat seronok dikelilingi ais-ais yang sangat sejuk dan lampu yang berwarna warni itu..
bertambah-tambah seronok kerana saya dikelilingi anda semua..:)


+MIRA+SYIMAH+NUN+IPAH+AIMI+MIJAH+
terima kasih banyak2 la ye sudi melayan saya dengan begitu baik
selama 2hari saya berada di shah alam..
sila la datang ke melaka pulak walaupon kt melaka takde salji..:p



2 comments:

kiwi said...

jlez2..g jln2 x ajk..

khayla fadwah said...

ala kema..ni time atty g shah alam..
nnti atty g jb, mu plak bwk bjln deh..:)