::I THANK YOU::

Dear You,
We met for a reason, He guided me thru you,
He made me decided, To change on the 10th hour,
Though chances are that we're never going to meet again,
I THANK YOU!!

p/s: I'll nver be the same, if we ever meet again..:)

Friday, April 22, 2011

::MA'A TAUFIQ WANNAJAH FIL IMTIHAN::



SALAM IMTIHAN
buat semua rakan-rakan seperjuangan
walau dimana jua berada





especially for my fellow classmate, BBAF4C
dah 14minggu kita struggle kan..
inilah masanya nak tunjukkan kehebatan kita..:)

ingat lagi masa modul PPKP part2 dulu,
pn. tanya kenapa kita amik DEGREE IN FINANCE

majoritinya jawapan kita sama,
tak dapat ACCOUNT, so dapat FINANCE
terima aje la...

united betol kita kan..
jawapan sebijik sebotol..hehe~

bila rasa susah, rasa tension,
mesti kita terfikir kenapalah kita amik FINANCE ni kan..

tak pernah?
jangan tipu la..
saya selalu fikir macam tu..
kamu-kamu pun mestilah sama..
kita kan UNITED..:)

::SEKADAR RENUNGAN BUAT KITA-KITA::
bila kita dah masuk satu bidang tu,
go on..face whatever come..
eventhough that's not ur choice..
please realized that u r the chosen one
to be where u r right now..
so, what r u afraid of??
just prove to everybody that u can..
especially to those who love u..
who waiting for u..
who having hope of u..
*renung-renungkan dan selamat beramal*





Ya Allah, Ya Rahman, Ya Rahim,
tiadalah sesuatu urusan itu mudah,
melainkan Engkau menjadikannya mudah,
dan Engkaulah yang menjadikan kesukaran itu mudah,
apabila Engkau kehendaki.

oleh itu, kami mohon padaMu Ya Alim,
mudahkanlah urusan peperiksaan kami,
terangilah hati kami dengan cahaya petunjukMu,
sebagaimana Engkau menerangi bumi,
dengan matahariMu selama-lamanya..



::moga sem ni lebih baik dari sem lepas::



3 comments:

HAZWAN17 said...

selamat berjaya ye atty...
wat exam betul-betul....

khayla fadwah said...

tQ hazwan...:)
jom3..go 4 DL!!

ms syila said...

hi.
lame x comment2. huhu.
finance and accounting not much diff pun. u just have to work hard in ur field and always follow the flow. ;)
gambatte!