::I THANK YOU::

Dear You,
We met for a reason, He guided me thru you,
He made me decided, To change on the 10th hour,
Though chances are that we're never going to meet again,
I THANK YOU!!

p/s: I'll nver be the same, if we ever meet again..:)

Wednesday, August 31, 2011

::I DON'T NEED YOU ANYMORE::




Boleh tak kalau nak jadi...

Perempuan tanpa air mata..
Perempuan tanpa puisi..
Perempuan tanpa blog..
Perempuan tanpa lagu kegemaran..

Nampak macam gagah..

Bukan bermakna perempuan yang
menangis,
berpuisi,
menulis blog,
dan ada lagu kegemaran itu lemah..


Tapi..


Apa guna menangis
Jika air mata tu sebab terkenang saat manis bersamanya

Apa guna berpuisi
Andai kata puitis muncul kerana rindukannya..

Apa guna menulis blog
Jika setiap ayat mengharapkan kehadirannya..

Apa guna ada lagu kegemaran
Andai segala lirik semakin mengingatkannya..


[bodoh harini tak bermakna esok pon bodoh gak]


Bad women are for bad men, and bad men are for bad women; while good women are for good men, and good men are for good women. The latter are absolved from anything they may say; they will have and generous provision. [24:26]


Aku tak cukup baik untuk kau..
Atau kau yang bukan terbaik untuk aku?


Ok, aku tetap aku
Akulah perempuan itu..

Perempuan dengan air mata..
Perempuan dengan puisi..
Perempuan dengan blog..
Perempuan dengan lagu kegemaran..


Tapi..
Kali ini....


Biarlah air mata ini menitis
Kerana mengenangkan betapa sia-sianya 21tahun hidupku

Biarlah aku terus berpuitis
Kerana mensyukuri segala nikmat dariNya

Biarlah aku terus berbelog
Kerana hati yang keras perlu dilembutkan

Biarlah aku terus menyanyi lagu kegemaran
Kerana lirik itu mengajarku erti hidup




notakaki:hati tertanya-tanya, wujudkah istilah tipu sunat itu?




3 comments:

zi_anny said...

Perempuan dengan air mata..
Perempuan dengan puisi..
Perempuan dengan blog..
Perempuan dengan lagu kegemaran..
perempuan tu tetap kawan aku.(;

Cik Suria said...

tQ sayang...:)
jom nangis sama2..:p

zi_anny said...

haha. saya tolong tengok jela. huhu :D