::I THANK YOU::

Dear You,
We met for a reason, He guided me thru you,
He made me decided, To change on the 10th hour,
Though chances are that we're never going to meet again,
I THANK YOU!!

p/s: I'll nver be the same, if we ever meet again..:)

Monday, March 18, 2013

::KEEP ALIVE WITHOUT IT::


Walaupun arini ISNIN
Dan orang akan menghidap MONDAY BLUES
Tapi arini 7.32am dah sampai ofis

Sampai AMPANG PARK td,
Tengok berduyun manusia beratur kt McD..

Tengok calendar kt fon,
Ohh, arini 18 March..


mereka beratur untuk ini


Beratur lah wahai manusia...

Aku nak cepat sampai ofis,
Nak sambung tido..

boleh? tak boleh? boleh? tak boleh??
sebenarnya bila cakap pasal McD,
aku tak tahu lah..
kenapa macam susah nak join kawan-kawan yang lain
untuk tak jejak kaki ke sana...
kadang-kadang,
perasaan bersalah tu memang ada..
tapi McFlurry, bubur ayam, double cheese burger selalu memanggil aku.. =.='

tak mati kot kalau tak makan ni..

notakaki: mulai harini, aku akan sedaya upaya melawan nafsu untuk pergi McD....doakan aku kuat, kawan2!!!


No comments: