::I THANK YOU::

Dear You,
We met for a reason, He guided me thru you,
He made me decided, To change on the 10th hour,
Though chances are that we're never going to meet again,
I THANK YOU!!

p/s: I'll nver be the same, if we ever meet again..:)

Saturday, March 20, 2010

ape nk jadi nyh yatie???

Sem ni sem paling teruk bagi aku sebab:

(1)kelas sokmo g lewat(xla lewat bena, tp lewat jgop la)
(2)banyak kali jgop la x g clas
(3)dalam kelas plok asyik brange, xpom on9, msg..

(4)mlm2 awal2 lg tdow doh(xdop nk study doh)
(5)asgmnt plok trtngguh(kena ngepek ko pnsyarah)
(6)bnyk maen dr ngaji(maen game la, facebuk la)
(7)dok mikir koksir(bue maso jah)


4mggu jh lg nk final..
xready so habok pom lg..
gano nih??
bo la atie...ingt ko mak ayah gak..
ngaji molek la...



ayah+mak+k.long+abg+k.chik+adeq...i love all of u soooo much........
doakan kejayaan atie....
n plis dun stop supportin me,k...c",)

No comments: