::I THANK YOU::

Dear You,
We met for a reason, He guided me thru you,
He made me decided, To change on the 10th hour,
Though chances are that we're never going to meet again,
I THANK YOU!!

p/s: I'll nver be the same, if we ever meet again..:)

Sunday, August 15, 2010

TERIMA KASIH KERANA MENGINGATKANKU, SAHABAT

15 OGOS 2010/ 05 RAMADHAN 1431

dah 5 hari RAMADHAN berlalu, tapi TARAWIHku belum bermula pun lagi. bukan tiada keinginan. namun,.................lumrah manusia, lebih mementingkan duniawi..

syukur alhamdulilah ya ALLAH, kerana memberiku sahabat yang selalu mengingatkanku di saat aku terleka, sahabat yang selalu menasihatiku di saat kekuatanku hilang.

::mr.Ahmad:: kalau kita dekat, mesti da boleh g surau sama2,kn??hehe~
awak tanya saya, kemana tarawih kamu, cik su??
saya jawab, rumah saya dekat China Town, masjid jaoh dari uma..cane??

suka2 saya bagi alasan ek???

::Asyraf:: awak buat saya menyedari diri ini teramat sangat jahil..astaghfirullah....
awak pesan kat saya, jangan lupa tarawih..
saya cakap, saya x g tarawih, sebab masjid jaoh..
awak cakap, xpe..boleh buat amal yg laen..try khatam Quran dalam Ramadhan nih ke??
masyaAllah, mampukah atie??

alasan lagi?? tapi saya cakap benda yang btol je..huhU~

perasaanku makin xmenentu dah..sedih+terharu+rase bersalah+bla bla bla...

::Kema:: tQ sgt2 sebab remind me yg kita boleh wat tarawih sndiri. memang taw, tapi xde keyakinan nak wat sendiri. kamu bagi saya keyakinan itu.. kamu cakap kita nak wat amalan sunat, yg penting niat...tQ so much dear...

teringat pulak kt pn.zaiton, nak seribu daya, xnak seribu dalih...

ok, atie'll stop givin excuses..
on9 24hours, sia2 la kalo xmanfaatkan..
search la GOOGLE...

::ustaz Suhaimi:: tQ ustaz, sebab bg panduan solat tarawih tu...
jgn bimbang, semuanya sunat n kita mngharapkan keredhaan Allah....jgn mmberatkan diri sendiri ok?

tQ juga atas pesanan ini...

ok, stat malam nih, stat tarawih, bia la lmbat cket dari orang laen..
tQ semua yg telah memudahkan urusan ini...
syukur alhamdulillah ya Allah, masih memberiku peluang untuk merasakan kenikmatan Ramadhan ini...

2 comments:

umi Hamraa said...

atie......
cepat follow ipah..
hehe

Cik Suria said...

wajib ko?haha~