::I THANK YOU::

Dear You,
We met for a reason, He guided me thru you,
He made me decided, To change on the 10th hour,
Though chances are that we're never going to meet again,
I THANK YOU!!

p/s: I'll nver be the same, if we ever meet again..:)

Friday, December 31, 2010

::BLOGLIST ISTIMEWA UNTUK BLOGGER BARU::


Ahsfantasy24.com ingin menjejaki blogger baru, khususnya bagi mereka yang mempunyai bilangan follower kurang daripada 300. Tak kiralah walau dah bertahun, tapi kadang-kadang tetap baru kan bila tak ramai yang berkunjung. Rasa segan nak beramah mesra dengan mereka yang punya follower yang ramai? Jangan bimbang sebab anda pun mampu setanding mereka, berusahalah.

Sebagai penutup 2010 ni, saya berhasrat nak himpunkan blogger yang mempunyai follower yang kurang daripada 300 orang follower. Saya telah membina page untuk diisikan oleh blogger baru yang bertujuan bagi menaikkan trafik dan meningkatkan follower mereka. Mahu sertai? Ikuti syarat yang berikut:
  1. Blog anda mestilah mempunyai follower kurang daripada 300 orang;
  2. Buat satu entry yang bertajuk "Bloglist Istimewa untuk Blogger Baru" dan linkkan ke entry ini;
  3. Tinggalkan Link entry tersebut di ruangan komen;
  4. Tidak wajib untuk menjadi follower saya, namun saya berbesar hati jika ada yang sudi;
  5. Tag 3 orang rakan seperjuangan anda;
  6. Meminati dunia blogger dan tidak sombong.

atty nak tag zie, syila,,ipah, n sumew yg bace...=) JOM JOIN RAMAI2..

nak join jugak?? klik la [sini]

12 comments:

suka cartoon said...

link kan kat sini ker??

siti faridah harun (nama penuh tu) said...

nak join jugaklah,, =)

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...

hye..
hit u back dear!

da folo u..
do folo me yeah!
tq~

khayla fadwah said...

ok~=)

dayanadarmawi said...

foloww u dh hee ^^ :)
nice to meet you dearr ^^

khayla fadwah said...

nice to know u too..=)

nurool are-fique-arghh..!! said...

saya join!! =)

Redzuan Kassim said...

best x bnde nie??
hehehe...

hamihemo said...

http://hamihemo.blogspot.com/2011/01/bloglist-istimewa-untuk-blogger-baru.html

NadiRah said...

nak jugak join!!!

shah noor said...

http://afizafizah@yahoo.com

Qien Hikari said...

http://qienhikari.blogspot.com