::I THANK YOU::

Dear You,
We met for a reason, He guided me thru you,
He made me decided, To change on the 10th hour,
Though chances are that we're never going to meet again,
I THANK YOU!!

p/s: I'll nver be the same, if we ever meet again..:)

Tuesday, April 12, 2011

::KAU KEDEKUT SANGAT KE?::



manusia tidak sempurna
aku manusia
aku tidak sempurna

jika aku salah
kenapa tak betulkan

jika aku silap
kenapa tak maafkan

aku mahu itu
aku mahu ini

tapi terlampau banyak kekurangan
tak mampu ditampal dengan kelebihan

kau ada kelebihan
pinjamkanlah sedikit kepadaku

moga kelebihan kau itu
mampu menutup diriku yang terkoyak

kau tak sudi berkongsi denganku?
Tak apa, aku tak kisah

Kerana mungkin kau lupa
Atau kau tak nampak
Kain kau tercarik di belakang



::AKU MANUSIA TAK SEMPURNA..KAU, SEMPURNA SANGAT KE??::


::tak tahu kenapa perlu tulis entry sebegini
tatkala otak sudah tepu dengan segala macam formula..
letih melihat kerenah manusia tipikal::



No comments: